معرفی وبلاگ
آژانس هواپیمایی سالی گشت هر ساله بهترین و ارزان ترین تورهای خارجی و داخلی را برگزار میکند این پکیج ها با بهترین خدمات و امکانات در اختیار میهمانان تور گرجستان قرار میگیرد . با رزرو تور گرجستان از آژانس سالی گشت سفری پر خاطره را تجربه خواهید کرد . شماره تماس 41954-021
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 14980
تعداد نوشته ها : 17
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem261


مجله کسب و کار آمریکایی Forbes گفت که در حالی که مدل های اقتصادی ارمنستان و بلاروس همچنان کم توسعه یافته است؛ هر دو چشم انداز خوبی برای آینده ارائه می کنند. گرجستان در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقصد سرمایه گذاری در منطقه محسوب می شود.


در مقاله ای که نگاه عمیقی به اقتصادهای پسا شوروی می زند، فوربس بیان می کند که بازارهای حوزه پسا شوروی بسیار متنوع هستند، در حالی که برخی از آنها هنوز هم با روسیه ارتباط دارند، رزرو تور گرجستان در حالی که برخی دیگر اقتصادهای مستقل از روسیه را توسعه داده اند. گرچه گرجستان و قزاقستان به عنوان چشم انداز مطلوب برای آینده شناخته شده اند، ارمنستان و بلاروس نیز به عنوان شرط بندی مناسب مطرح می شوند. با این حال، آینده آذربایجان، اوکراین و تاجیکستان چالش برانگیز است.


آنچه گرجستان در حال حاضر گرجستان را جذاب برای سرمایه گذاران می کند، نرخ بالای رشد اقتصادی در منطقه و نرخ تورم است. در میان مزایای اضافی، گرجستان دارای یک بخش بانکی سالم است، با صندوق بین المللی پول همکاری می کند و دارای بخش گردشگری پررونق است.


در مورد ارمنستان و بلاروس، در حالی که هر دو کشور چشم انداز اقتصادی کمتری را ارائه می دهند، هر دو نیز مستقیما از قیمت کالاهای بالاتر و روابط قوی با روسیه هستند. در سال 2017، رشد اقتصادی در هر دو کشور بالاتر از انتظارات صندوق بین المللی پول بود.


در مورد اوکراین، در مورد مدل اقتصادی جدید کشور، روشن نیست، و موانع قابل ملاحظه ای برای اجرای اصلاحات بزرگ در مقیاس وجود دارد، مانند مواردی که در گرجستان اجرا می شود.


دسته ها :
1397/3/12
X